fredag 1 februari 2008

Har visst inte skrivit på ett tag :)

Hoppsan, så det kan bli.

Har visst inte skrivit på länge.

Vill för tillfället bara berätta ett par saker:

1. Jag blev väldigt imponerad av killarna på Bildemos däckverkstad som bytte vinterdäcken på framhjulen på bilen på 12,5 minuter. Jag hann precis dricka upp kaffet och bläddra igenom en knapp halv jakttidning. Bra jobbat grabbar!

2. Ska studsa iväg på fredagsöl på Orvars strax. Har inte varit där på länge, men jag hoppas de har kvar nån schysst brittisk cider på fat, typ Stowford Press eller liknande. Det är ju så gott.

3. Undrar ni var föräldralediga personer håller till vid fredag lunchtid ungefär? Jag vet, jag hittade dem på alla IKEA!

4. Har just lyssnat på ett par sköna låter av Kalle Baah. Skönare östgötsk reaggea (de är från Skärblacka, den stan luktar illa... sulfit typ) får man leta efter. Kan rekommendera låten "Vill hem".

Tror det var allt för nu. Tjo!

Inga kommentarer: