torsdag 18 september 2008

Bröllopsnojjor...

För en vecka sedan var jag hos frisören och klippte mig. Jag började med att berätta att det var "bröllopsfrisyren" som skulle fixas och att jag ville vara extra snygg (man kan ju hoppas iaf..;)).

Hon frågade mig då om jag hade börjat bli nervös än, men mitt svar blev bara "-Nej. Inte än men det kanske kommer...". En stund in i klippningen var hon tvungen att hjälpa till i kassan och gick iväg ett tag. Plötsligt börjar jag tänka på saker som "-Men tänk om klippningen går åt skogen! Vad skulle hända då!!?? Skulle jag gifta mig flintskallig!!??".

När frisören kom tillbaka var jag tvungen att erkänna att jag hade tänkt så, och att jag tydligen börjar bli lite stirrig ändå.

I lördags lyckades jag dessutom med att skaffa mig en fraktur på vänster ringfinger. Ja... Vad säger man... Jag hoppas ringen kommer gå på handen, men det ser mörkt ut. Konstigt nog är jag inte så nervös för det, även om jag kanske borde. Gift lär jag nog bli ändå.

Inga kommentarer: